Biz Kimiz | ||
---|---|---|
|
||
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Danışmanlığı’ndan Kurumsal İtibar’a, Sosyal Medya’dan İçerik ve Etkinlik Yönetimi’ne kadar geniş bir alanda hizmetler sunuyoruz.
PR Aktif, şirketlerin satış ve pazarlama başta olmak üzere iş hedeflerine ulaşmalarında daima çözümün bir parçası olur. Her tür kurum ve kuruluşun ürün ve hizmetlerinin kanal, bayi, üye, hedef kitle ve niş gruplar ile medyaya etkili şekilde tanıtılması sürecindeki iletişim stratejilerini hazırlar, ana temaya uygun mesaj taşıyıcı projeleri tasarlar, bütçeler. Onay verilirse oluşturulan takvime uygun olarak planlar ve program dahilinde uygular, tüm aşamaları kapsayan iş süreçlerini yönetir. Her iş bitiminde düzenli olarak raporlar. Onaylanırsa pre-test, ara-test, post-test’ler yaptırarak iş sonuçlarını ölçümler. Her biri kendi konusunda iş yapış tarzıyla sınanmış, uzman ve deneyimli çözüm ortakları ile PR Aktif, hizmet verdiği şirketlerin ihtiyaç ve taleplerini öngörerek reklam, organizasyon, araştırma, e-marketing, e-yayıncılık, yönetim danışmanlığı ve eğitim gibi alanlarda anahtar teslim hizmetler sunar. |
Şirketlerin iş hedeflerine uygun, farkındalık ve farklılık yaratacak, bilinirlik kadar beğenilirliği de artıracak iletişim stratejileri ve projeler oluşturarak hayata geçiririz.
Misyonumuz
- Global pazarın önemli bir parçası olan Türkiye pazarında varlığını sürdürmek ve uzun ömürlü olmak isteyen, yasal tüm şirket, kişi, kurum ve kuruluşlar için iş hedeflerine uygun ilişki ve iletişim süreçlerini oluşturarak yönetmek ve uluslararası standartlarda hizmet vermek,
- Önce hizmet verdiği müşterisine, sonra müşterisinin faaliyet gösterdiği sektörüne, daha sonra da pazarına, dolayısıyla Türkiye ekonomisine katma değer getiren yenilikçi, yaratıcı, akılcı, yararlı, ölçeklenebilir, uygulanabilir iş ve iletişim çözümleri üretmektir.
Vizyonumuz
- Anahtar teslim çözümlerimizi ve iş yapış tarzımızdaki özeni, sunduğumuz emeği hak edecek, sahip olduğumuz deneyimden yararlanabilecek, bilgi ve birikimlerimizi değerlendirebilecek, farklı sektörlerde faaliyet gösteren gelecek vadeden, kurumsallaşmış veya bu yolda ilerleyen, küresel düşünebilen, büyük veya yarının büyük işletmelerini, kendi alanında en iyi olabilecek şirketleri seçmek ve onlarla birlikte örnek çalışmalar sergileyen bir şirket olmak.
- Türkiye’de pazarlama iletişimi danışmanlığı alanında en iyi ilk 10 şirket arasında anılmak.