Hizmetler

Etkinlik Tasarımı ve Yönetimi
Etkinlik Tasarımı ve Yönetimi Hedef gruplara ulaşmak, kurulan ilişkileri pekiştirip geliştirmek amacıyla şirketlere özel tematik etkinliklerin tasarımı olduğu gibi mesajları etkili şekilde taşıyan bir araç, bir iletişim yöntemidir. Bu yöntemin hizmet kapsamı; Kongre, konferans, seminer, sohbet, happy-hour, toplantı, eğitim gibi etkinlikler için temalar oluşturmak, Temaların ana konu, alt başlık ve içeriklerini oluşturmak, tasarlamak, Söz konusu read more
Kriz İletişimi Yönetimi
Kriz İletişimi Yönetimi Yaşadığınız ve tanık olduğunuz gibi dünyanın da, Türkiye’nin de krizleri hiç bitmez. Olağanüstü hal ve beklenmedik durumlarda, bir şirketin ticari anlamda olumsuz etkilenip kayıplar yaşamasına neden olabilecek pek çok kriz türü ve konusu bu hizmet kapsamında bir eğitim şeklinde detaylı olarak tanımlanır. Kriz İletişimi Yönetimi’nin işlevsel amacı “itfaiyeci” gibi çıkan yangını söndürmek read more
Pazar Geliştirme Danışmanlığı
Pazar Geliştirme Danışmanlığı Şirketlerin faaliyet alanı kapsamındaki pazar yapısında öncelik derecesine göre sınıflandırılacak hedef sektör şirketlerinin gruplar halinde tanımlanabilir kılınması, dernek, oda, meslek örgütü, STK vb. oluşumlarla bu kitleleri adres, e-mail, telefon vb. yöntemlerle ulaşılabilir hale getirilecek çalışmaların, yol ve yöntemlerin organize edilmesi süreci şeklinde tanımlayabiliriz. Bu hedef gruplara hangi kurum ve kuruluşlarla işbirliği yapılarak read more
Lider İletişimi
Lider İletişimi Şirketlerin ticari veya ticaret dışı faaliyetleri ile ilgili açıklamaları yapmaya yetkili sözcülerinin kişisel özellikleri, yetenekleri ve ilgi alanları ile tanınması, beğenilmesi, sempati duyulmasını sağlayacak bir dizi iletişim sürecinin belli bir strateji, buna bağlı konuların plan ve bir takvim dahilindeki yönetimi bu hizmet başlığı kapsamında sunulur. Liderin oluşturduğu olumlu ya da olumsuz algının yüzde read more
Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi
Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi Şirketleri tanıyanlar çevrelerindeki 10 kişiye, sosyal medyada ise 10 binlerce kişiye tavsiye edebilir.  Eskiden bu şekildeki tavsiye yöntemine Word of Mouth denirdi, artık Word of Mouse dönemindeyiz. Mobilizasyon ile birlikte bireyin özgürlüğü de artmakta, teknolojinin sunduğu fırsatlar,  sosyal medya yönetimi kapsamında etkin olarak değerlendirilmektedir. Sosyal medyayı yönetmek demek,  sadece Facebook, read more
Stratejik Medya İlişkileri Yönetimi
Stratejik Medya İlişkileri Yönetimi Şirket veya kurumunuzun ticari faaliyetleri ve performansı ile ürün ve hizmetlerinin rakiplerinden farklı ve üstün yanlarının doğru mecralarda haber değeri olarak algılanmasının sağlanmasını sağlar. Ticari faaliyetlerinizin yanı sıra sponsorluk ve sosyal sorumluluk projelerinin de duyurulması bu hizmet kapsamında yer alır. Şirketlerin lider veya sözcülerinin medya mensupları ile tanıştırılması, ilişkilerin geliştirilmesi, gerekli read more
Pazar Araştırması
Pazar Araştırması Companies seem to dislike the term ‘turnaround consulting’ because it represents failure. The truth is that turnaround consulting represents success at realizing the company is going in the wrong direction. The only time the company fails is when it is not possible to do a turnaround anymore. We help companies pivot into more read more
PR AKTİF DİGİTAL

Ne yaptığınızı en kısa sürede, en doğru yöntemlerle kaç kişiye ulaştırabilir, ne bildiklerini, ne kadar algılandığınızı, 
nasıl ölçersiniz?

PR Aktif’in bilgi ve deneyimlerinden, yeni nesil iletişim yöntemlerinden yararlanmak için bizi arayın.

Bütünleşik Pazarlama İletişimi’nden Kurumsal İletişim’e kadar deneyimli bir çözüm ortağı mı arıyorsunuz?

Değerli iş ve meslek profesyoneli,

Çok iyi bildiğiniz gibi, yer aldığımız pazarda kazanmak için oynuyorsak, talep görmek için varlığımızdan birilerinin yeterince haberdar olması gerektiğinin farkındayız…

Kuşkusuz ki,

  • Üretim, pazarlama, satış hedeflerinizi,
  • Bu hedeflere temel oluşturacak para, insan ve hammadde kaynaklarını,
  • Katılacağınız fuarları, yapacağınız toplantı ve etkinlikleri,
  • Ürün ve hizmetlerinizle ilgili reklam, broşür, katalog, medya ve sosyal medyadaki tasarım ve içeriklerini

hazırlamışsınızdır ama bunca emek ve çabanızın karşılığını, sizi tatmin edecek sonuçları yeterince  alabiliyor musunuz?

  • Kimlerin sizi bilmesini, anlamasını, tanımasını, onaylamasını ve “ürün ve hizmetleriyle iyi bir şirket” diye tavsiye etmesi gerektiğine karar verdiniz mi?
  • Sizi “iyi” diye tavsiye edecek grup veya kitlelere yeterince ulaşabildiğinize inanıyor musunuz?
  • Kuşkusuz ki hedeflediğiniz kitlelerin hepsine birden aynı hız ve oranda ulaşmak mümkün değil. O halde öncelikli hedef gruplarınızın kimler olduğuna karar verdiniz mi?
  • Hedef grupları etkileyecek “etkileyici”lere ulaşmak için bir yol haritası hazırladınız mı?
  • Pazardaki rakiplerinizden farklı ve üstün yönlerinizi belirlediniz mi?

Harika bir web sitesi, sosyal medyada şık görünen micro siteleriniz, sayfalarınız var…

  • Peki, nasıl güncelliyor, yeni ve dikkat çeken içerikler hazırlıyorsunuz?
  • Yeterince tık’lanıyor, hayranlarınız hızla artıyor mu?

Ürün ya da hizmet broşürleri hazırlıyor, fuarlara da katılıyorsunuz…

  • Standınız o koca fuarda yeterince ilgi çekiyor, ziyaret ediliyor mu?
  • Broşür ve kataloglarınızın bir belge gibi tekrar bakılmak üzere saklandığından emin misiniz?
  • Önce vereceğiniz mesajı belirleyip sonra mı stand ve broşürlerinizi tasarlamaya başlıyorsunuz?
  • Bu pazarlama yatırımınızın geri dönüşümünden yeterince tatmin oluyor musunuz?

Bayi, tedarikçi, iş ortakları, çalışanlar, müşterileriniz, medya mensupları için planlı, programlı organizasyonları yapmak istiyorsunuz…

  • Peki, her bir organizasyon için tek ve net bir tema ve mesaj belirliyor musunuz?
  • Sonuçların şirket hedeflerine etkisini ölçebiliyor musunuz?

Bildiğiniz gibi itibar/saygınlık parayla alınmaz…   

  • Peki, şirket ya da markanız hakkında nasıl bir saygınlık/itibar oluşturacağınıza karar verdiniz mi?
  • Saygınlığınızın oluşturulması, korunması ve artırılması konusunda sorunluluğun kime ait olacağını belirlediniz mi?
  • Kurumsal olarak ilgi duyduğunuz sosyal anlamda, insani boyutta yardım eli uzatmak istediğiniz bir konuda hiç herhangi bir çabanız, projeniz oldu mu?

Gazete, dergi, televizyon ve haber portallarında yer almak pekçok şirket gibi sizin de arzu ettiğiniz hedeflerden biridir, kuşkusuz ki…

  • Peki, başarı hikayelerinizin medyada yeterince yer aldığına inanıyor musunuz?
  • Medya mensuplarının ilgisini çekecek haber değeri taşıyan konular yaratabiliyor musunuz?
  • Ulusal gazetelerin ekonomi veya ilgili sayfalarında yeterince yer aldığınıza inanıyor musunuz?
  • Haberlerini veya köşe yazılarını takip ettiğiniz gazetecilerle tanışıyor musunuz?
  • Medya mensupları gerçekleştirdiğiniz etkinliklere yeterince ilgi gösteriyor, katılıyor mu?
  • Onlar için güvenilir, tutarlı bir haber kaynağı olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Yukarıdaki sorulardan en az birine “HAYIR” diyor, sizi yeterince tatmin etmeyen konular olduğunu düşünüyorsanız, bu konuları en doğru ve sağlıklı bir şekilde çözmek istiyorsanız…

Önce sitemizi inceleyip neler yaptığımız, hangi sektörlere hizmet verdiğimiz hakkında bilgi edinin.

Sonra da bizi, PR Aktif İletişim Danışmanlığı’nı arayın lütfen.

Beraberce doğrusunu yapalım…

Mevcut iletişim sorunlarınız için çözümün ilk adımını birlikte atalım.

PR Aktif İletişim Danışmanlığı